Här ute på landet hade vi en fyrvägskorsning mitt ute ett fält. Hundratals meter sikt från alla håll med landsväg. Tydlig skyltning. Det spelade ingen roll, folk körde in i varandra i alla fall. Folk dog. Kommunen/Trafikverket (vet ej!) svarade med att eskalera. Nu stoppskyltar. Hjälpte inte, nya dödsolyckor. Ränder på asfalten och fler skyltar. Det tog inte slut. Till sist var de tvungna att bygga en rondell, mitt ute i ingenstans med låg trafikintensitet.