Skulle få hjälp att sätta panel i helgen.Mycket panel så jag behövde en spikpistol till tyckte att det kändes surt att köpa en Senco till så jag körde inom H.N.
Högg en pistol på hyllan betalade och kom hem.Fredag morgon sätter i spik och råkar röra avtryckaren aj som SATAN en spik i benet ! säkringen hade ingen funktion, var inte kopplad till avtryckaren. Kör till H.N. vill ha en ny men alla var lika INGEN fungerade det hade dom inte hört förr så jag fick tillbaka pengarna och dom lade tillbaka pistolen på hyllan.undrar om nästa som köper en kommer hem laddar den och lille sonen får tag på den.Jag vill inte tänka på följderna av det.BOJKOTTA HARALD NYBORG.
PS Jag köpte en Senco till så nu har jag två.

Om du menar att det går att skjuta iväg 4" spik som en pistol rätt ut i luften så gör ju den medarbetare du talade med på HN en riktigt dundertabbe.

Tycker att du skall direkt ringa deras huvudkontor eller be att få prata med butikschefen där du var.

Har samma picka, men den fungerar.
Men menar du att du tog pistolen i bruk utan att göra funktionskontrollen som är beskriven i bruksanvisningen? Lite Darwin-Award-varning på det. ;)

Det var förvisso bara en dyckert pistol men även dom spiken gör skada kan jag lova ett öga blir aldrig bra igen för det satt cirka en centimeter in i mitt lår.

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.