• Gilla
kortis och 2 till
  • Laddar…
Imponerande rakt igenom. Bara att se den potentialen, inte vika en tum på visionen och dessutom fixa det ungefär enligt tidplan. Bra gjort, och väl unt!

• Gilla
MinimalistWannabe och 16 till
  • Laddar…
Enligt mig är det ett av de bästa avsnitten hittills av husdrömmar.

Bra öga för detaljer och verkligen unikt.

• Gilla
  • Älska
MinimalistWannabe och 36 till
  • Laddar…
Ja välkomna att kommentera detta avsnitt av Husdrömmar!

Jag vill för säkerhets skull även denna gång påminna om att det ligger mycket arbete, själ och hjärta bakom vart och ett av de här projekten. Diskutera sakligt, visa respekt och var konstruktiv i dina kommentarer.

Utgå från att alla som är inblandade i programmet är medlemmar på Byggahus.se och läser vad du skriver.

Inlägg som inte följer våra diskussionsregler (särskilt § 4.7) raderas utan förvarning.

• Gilla
JJL - Ljungen 4 och 1 till
  • Laddar…
Wow! Imponerande!

• Gilla
SonnyListon och 1 till
  • Laddar…
Ska med glädje se reprisen!

• Gilla
Svartbådan
  • Laddar…
Nu kan de lägga ner programserien. För bättre än det här avsnittet blir det nog aldrig. Vilket fantastiskt bygge!

Det är första gången jag blivit avundsjuk på hur fint hus någon annan har. Så vackert.

En sympatisk och smart byggherre med visioner. Vilket jobb han lade ner. Och hunden Boris var helt enkelt mysig.

• Gilla
deetee och 19 till
  • Laddar…
Otroligt imponerande, hatten av, snyggt som attan.

• Gilla
SonnyListon och 3 till
  • Laddar…
Hatten av asså! Fyf*n vilket bygge! Gåshud och tårögd av att se resultatet.

• Gilla
SonnyListon och 1 till
  • Laddar…
Hatten av helt klart, imponerande vision! En lätt avundsjuka som bubblar.

Bästa avsnittet och bygget helt klart.

• Gilla
hanson#16 och 1 till
  • Laddar…
HOBBY ARCHITECT
Vilken karl! :surprised: Snygg, trevlig och duktig. Det är nog många kvinnor som hade velat flytta in till honom.

väldigt snyggt och mysigt hus. Men med all skrot tycker inte jag att innegården var så mysig, men antar att män gillar sånt där. Coolt och udda ändå med en sån innegård.

Men med trafikljudet undrar jag hur det känns.

• Haha
Etnoy
  • Laddar…
HOBBY ARCHITECT HOBBY ARCHITECT skrev:
Vilken karl! :surprised: Snygg, trevlig och duktig. Det är nog många kvinnor som hade velat flytta in till honom.

väldigt snyggt och mysigt hus. Men med all skrot tycker inte jag att innegården var så mysig, men antar att män gillar sånt där. Coolt och udda ändå med en sån innegård.

Men med trafikljudet undrar jag hur det känns.
Det är inte så trafikerad väg som de fick det att framstå. Min farmor bor i närheten och det är inte många bilar som passerar där. Det finns en större väg några hundra meter bort som tar nästan all trafik. Men de bilar som väl kör förbi låter nog en hel del, det är 70-väg med gammal asfalt. :)

• Gilla
HOBBY ARCHITECT och 2 till
  • Laddar…
Bästa huset i programmets historia! Bra med en person som inte målar allt vitt,vitt,vitt

• Gilla
Tomasoanna och 5 till
  • Laddar…
Och "bara" en halv miljon över budget. Jag hade gissat på mer. Snyggt.

• Gilla
SonnyListon och 1 till
  • Laddar…
Helt underbart resultat! Gillar jycken också.

• Gilla
SonnyListon och 2 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.