31 525 läst ·
102 svar
32k läst
102 svar
Gustav förvandlar ruinen till delikat bostad - Husdrömmar
På konsumentens sida
· 3 419 inlägg
Gustav Ovland bygger ett tak där solcellerna inte syns, sparar pengar genom att ta vara på mästerarkitekten Gert Wingårdhs idéer och skapar en väldigt genomtänkt och vacker miljö inne i huset.
Du kan läsa artikeln här: Gustav förvandlar ruinen till delikat bostad - Husdrömmar
Du kan läsa artikeln här: Gustav förvandlar ruinen till delikat bostad - Husdrömmar
Administrator
· Skåne
· 8 351 inlägg
Ja välkomna att kommentera detta avsnitt av Husdrömmar!
Jag vill för säkerhets skull även denna gång påminna om att det ligger mycket arbete, själ och hjärta bakom vart och ett av de här projekten. Diskutera sakligt, visa respekt och var konstruktiv i dina kommentarer.
Utgå från att alla som är inblandade i programmet är medlemmar på Byggahus.se och läser vad du skriver.
Inlägg som inte följer våra diskussionsregler (särskilt § 4.7) raderas utan förvarning.
Jag vill för säkerhets skull även denna gång påminna om att det ligger mycket arbete, själ och hjärta bakom vart och ett av de här projekten. Diskutera sakligt, visa respekt och var konstruktiv i dina kommentarer.
Utgå från att alla som är inblandade i programmet är medlemmar på Byggahus.se och läser vad du skriver.
Inlägg som inte följer våra diskussionsregler (särskilt § 4.7) raderas utan förvarning.
Wow! Imponerande!
Nu kan de lägga ner programserien. För bättre än det här avsnittet blir det nog aldrig. Vilket fantastiskt bygge!
Det är första gången jag blivit avundsjuk på hur fint hus någon annan har. Så vackert.
En sympatisk och smart byggherre med visioner. Vilket jobb han lade ner. Och hunden Boris var helt enkelt mysig.
Det är första gången jag blivit avundsjuk på hur fint hus någon annan har. Så vackert.
En sympatisk och smart byggherre med visioner. Vilket jobb han lade ner. Och hunden Boris var helt enkelt mysig.
Vilken karl!
Snygg, trevlig och duktig. Det är nog många kvinnor som hade velat flytta in till honom.
väldigt snyggt och mysigt hus. Men med all skrot tycker inte jag att innegården var så mysig, men antar att män gillar sånt där. Coolt och udda ändå med en sån innegård.
Men med trafikljudet undrar jag hur det känns.
väldigt snyggt och mysigt hus. Men med all skrot tycker inte jag att innegården var så mysig, men antar att män gillar sånt där. Coolt och udda ändå med en sån innegård.
Det är inte så trafikerad väg som de fick det att framstå. Min farmor bor i närheten och det är inte många bilar som passerar där. Det finns en större väg några hundra meter bort som tar nästan all trafik. Men de bilar som väl kör förbi låter nog en hel del, det är 70-väg med gammal asfalt.HOBBY ARCHITECT skrev:
Vilken karl!Snygg, trevlig och duktig. Det är nog många kvinnor som hade velat flytta in till honom.