2195:- på Jula.
Är det bra pris?
Det lönar sig knappast att köpa en liknande maskin från USA med
alla kringkostnade? ANtar att man ska köpa mer för att det
ska löna sig?

/Thrax
 
Storleken beror lite på om man bara ska ha en dragare eller kanske flera. Jag har en GSR12v-VE2 och den är stark som bara den, men oxå tung och otymlig när det är lite trångt. Nu har jag en liten GSR10.8 oxå som är en ren skruvdragare (inte borrmaskin) och när jag har den lilla är det bra att ha den kraftiga stora VE2:an. Men om du bara ska ha en maskin så ska du nog inte har VE2:an...

Kolla lite på Makita oxå, dom har tydligen nån kampanj, skrevs mycket om det på forumet för nån vecka sen. Dom har ju smidiga men ändå starka maskiner.
 
Finns på kampanj hos K-rauta, 1495:- inkl moms.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.