1 713 läst ·
4 svar
2k läst
4 svar
Grus-forslag
Det bör vara makadam på en gårdsplan om man ska köra bil eller gå på det. 8-16 tror jag är ett bra mått. Tyvärr är det nog bara grått som finnes.
Kolla med www.jehanders.se de kan säkert hjälpa dig.
Kolla med www.jehanders.se de kan säkert hjälpa dig.
Efter överväganden hit och dit har vi bestämt oss för att pröva 0-8 som topping på parkeringen . Det blir hårt, slätt och snyggt.
Närmast huset där man går mycket kär vi ärtsingel som är skönt att gå barfota på.
///Johan
Klicka här för att svara