Vi skal legge ny grus på vårt gårdsplan på ca 150 kvm, men hva slags grus?
Har ni noen forslag og eventuelt bilder på noe mer spennande enn vanlig grå, tråkig grus?
 
Det bör vara makadam på en gårdsplan om man ska köra bil eller gå på det. 8-16 tror jag är ett bra mått. Tyvärr är det nog bara grått som finnes.

Kolla med www.jehanders.se de kan säkert hjälpa dig.
 
Tack, snälla för hjälpen.
Jag skal kontakta dom, så får vi se.
 
0-18 krossgruss är ett pålitligt alternativ men jag vet inte om det är så där roligt direkt
 

Efter överväganden hit och dit har vi bestämt oss för att pröva 0-8 som topping på parkeringen . Det blir hårt, slätt och snyggt.

Närmast huset där man går mycket kär vi ärtsingel som är skönt att gå barfota på.

///Johan
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.