Ska beställa en eller två styrskenor till min sänksåg.
Otroligt prisvärt alternativ!
YouTool Schiene 3.0
Finns i flera längder, FS800 , 1000 , 1400 , 2630 , 3000 och 5000
Passar även andra fabrikat Bosch, Metabo, Maffel, Dewalt, Hilti
Har hört bra om denna och för den som önskar finns flera youtube klipp som bekräftar detta.
Planen är att dela frakten till sverige, och för att det ska bli förmånligt så vill jag att du bor i sthlm eller nyköping/norrköping/linköping för att mötas upp vid leverans.
Skicka PM om det är intressant och hur vi går vidare.

http://youtool.de/epages/0c1502f0-2260-469b-9d8e-7af47a46af8a.sf/de_DE/?ObjectPath=Categories
Mvh
Otroligt prisvärt alternativ!
YouTool Schiene 3.0
Finns i flera längder, FS800 , 1000 , 1400 , 2630 , 3000 och 5000
Passar även andra fabrikat Bosch, Metabo, Maffel, Dewalt, Hilti
Har hört bra om denna och för den som önskar finns flera youtube klipp som bekräftar detta.
Planen är att dela frakten till sverige, och för att det ska bli förmånligt så vill jag att du bor i sthlm eller nyköping/norrköping/linköping för att mötas upp vid leverans.
Skicka PM om det är intressant och hur vi går vidare.

http://youtool.de/epages/0c1502f0-2260-469b-9d8e-7af47a46af8a.sf/de_DE/?ObjectPath=Categories
Mvh
Tänker du beställa långa skenor då? Gissar att frakten är lite dyrare när det är över 2m.
Jag kan vara intresserad av en 2630 till min SP6000. Måste kolla kompabliteten och googla lite, de listar den på sin hemsida iofs.
Jag kan vara intresserad av en 2630 till min SP6000. Måste kolla kompabliteten och googla lite, de listar den på sin hemsida iofs.
hejC corre skrev:
stämmer att frakten drog iväg om man köpte över 2630mm längd, och när jag testar lite olika kundkorgar så försvinner möjligheten att skicka till sverige när jag tar en 3000 + något mer.
Så vi håller oss under 2630mm längder.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Här kommer fler detaljbilder och jämförelse mot en festool original skena.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Eftersom piratskenan saknar det andra spåret kommer man att förlora anti-tipp-funktionen som finns på Makitan. Tveksamt också om anslaget till OF1400 kommer att fungera fullt ut. Vissa andra tillbehör, som TSO:s utmärkta vinkelanslag kommer inte att fungera. Kan vara bra att änka på innan man köper piratskenan. Priset är det ju inget fel på.
Attans!mattiasp skrev:
Eftersom piratskenan saknar det andra spåret kommer man att förlora anti-tipp-funktionen som finns på Makitan. Tveksamt också om anslaget till OF1400 kommer att fungera fullt ut. Vissa andra tillbehör, som TSO:s utmärkta vinkelanslag kommer inte att fungera. Kan vara bra att änka på innan man köper piratskenan. Priset är det ju inget fel på.
Visste det va något jag inte tänkte på när jag såg denna, har själv Makitan, och anti-tipp funktionen är ju en sån sak man inte vill ge upp.
Sågar själv inte med vinkel så ofta, så för mig är den funktionen inte så viktigt - men bra noterat från din sida!mattiasp skrev:
Eftersom piratskenan saknar det andra spåret kommer man att förlora anti-tipp-funktionen som finns på Makitan. Tveksamt också om anslaget till OF1400 kommer att fungera fullt ut. Vissa andra tillbehör, som TSO:s utmärkta vinkelanslag kommer inte att fungera. Kan vara bra att änka på innan man köper piratskenan. Priset är det ju inget fel på.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
skenorna hemma, super nöjd med kvalité och frakt.
Kom hem på 3 dagar efter betalning, leverans hem till dörren.
Priset styck inkl frakt vart 1147kr/st för 2630mm skenan.
Kom hem på 3 dagar efter betalning, leverans hem till dörren.
Priset styck inkl frakt vart 1147kr/st för 2630mm skenan.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Hur fungerar skenorna för er som köpte? Fungerar de bra även om de inte är original?