1 953 läst ·
6 svar
2k läst
6 svar
Gruppköp av vitvaror till kök?
Hej!
Har varit delaktig i ett gruppköp tidigare av Pioneer plasmor och det funkade kanon så nu tänkte jag att det kanske går att göra något liknande med vitvaror
Jag ska själv totalrenovera en lägenhet jag köpt och då kom jag på idén att det kanske går och samordna t.ex. köpet av vitvaror till köket. Personligen så tror jag man kan ro hem saftiga rabatter om man är några stycken. Vad tror ni?
Har varit delaktig i ett gruppköp tidigare av Pioneer plasmor och det funkade kanon så nu tänkte jag att det kanske går att göra något liknande med vitvaror
Jag ska själv totalrenovera en lägenhet jag köpt och då kom jag på idén att det kanske går och samordna t.ex. köpet av vitvaror till köket. Personligen så tror jag man kan ro hem saftiga rabatter om man är några stycken. Vad tror ni?
Tänkte mig att man väljer olika vitvaror hos en kedja den andra varianten blir nog extremt svår att få ihop.Linnex skrev:
Det kör vi på. Jag kommer själv att börja renovera badrum den 10:e november så december passar bra för mig. Jag var runt lite till de större kedjorna idag och de flesta kunde beställa hem produkter som de ej hade i sitt ordinarie sortiment.Linnex skrev:
Alla som vill vara med skriver i den här tråden.
Klicka här för att svara