Någon som vet om grundvattenvärme är något att satsa på???? Fördelar/nackdelar etc.
 
Det funkar kanon. Har haft det i sjutton år. Tänk på att du måste bli av med vattnet också. När det är riktigt kallt blir det många kubik per dygn som du behöver bli av med. Jag släpper mitt i en grävd brunn med ett bräddavlopp till en igenfylld brunn (=numera stenkista). ;)
 
Ingen annan som har några kloka kommentarer??
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.