Det funkar kanon. Har haft det i sjutton år. Tänk på att du måste bli av med vattnet också. När det är riktigt kallt blir det många kubik per dygn som du behöver bli av med. Jag släpper mitt i en grävd brunn med ett bräddavlopp till en igenfylld brunn (=numera stenkista).