31 457 läst ·
18 svar
31k läst
18 svar
Grundoljad ekbänkskiva och hårdvaxoljekatastorf
Hoppas det funkar för er också! Jag provade aldrig lacknafta-tricket som någon tipsade om, det kanske jag borde gjort för att se vart hårdvaxoljan är kvar?B Brianna skrev:
Efter 180 slipningen, glöm inte att ta en fuktig trasa och torka så det reser sig lite, låt torka och slipa igen. Sen redo för oljning! Tips är att börja skrapa/slipa längst bort från diskhon om ni har den inkopplad, blir känsligt för vatten när man börjar slipa
Vilken olja har du använt? Är det osmos hårdvaxolja eller deras topoil? På hemsidan rekommenderas inte hårdvaxoljan till bänkskivorT tulipp skrev:Hoppas det funkar för er också! Jag provade aldrig lacknafta-tricket som någon tipsade om, det kanske jag borde gjort för att se vart hårdvaxoljan är kvar?
Efter 180 slipningen, glöm inte att ta en fuktig trasa och torka så det reser sig lite, låt torka och slipa igen. Sen redo för oljning! Tips är att börja skrapa/slipa längst bort från diskhon om ni har den inkopplad, blir känsligt för vatten när man börjar slipa![]()
Klicka här för att svara