hej,
någon som har tips om några bra
grundfirmor i Stockholm (platta på mark)
Har hitills bara fått offert från frentab
som låg ganska rejält högt i pris.
Vad är rimligt att betala per kvm för platta
med värme resp schakt (om vi håller oss
till en normal tomt, förstår att det sedan
kommer fler aspekter)