hej,
någon som har tips om några bra
grundfirmor i Stockholm (platta på mark)
Har hitills bara fått offert från frentab
som låg ganska rejält högt i pris.
Vad är rimligt att betala per kvm för platta
med värme resp schakt (om vi håller oss
till en normal tomt, förstår att det sedan
kommer fler aspekter)
 
Ring till Tresing AB och prata med Aje Norman han gjorde våran platta och det blev jättebra. 070-8138509

Häls Niclas
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.