Hej!
Hade varit väldigt tacksam om någon kunde hjälpa mig med lite tips.
Jag vill behålla största delarna av mitt 40-tals kök. Dock behöver jag byta spis och sätta in dismaskin. Problemet är att underskåpen bara är 55-56 cm djupa (55 vid spisen, 56 vid diskmaskinen). Någon som har ett bra tips kring spis och/eller diskmaskin? Spisen ska helst vara 70 och diskmaskinen 45 men spisen är lite flexibelt.
Diskmaskin har jag hittat en som sticker ut en centimeter och det kan funka men har någon ett bättre förslag är jag tacksam. Spisar har jag haft svårare att hitta.
Vad gäller höjden så har förre ägaren höjt till 90 cm men brydde sig inte om att vitvarorna sticker ut.
/Lina