Vi har en lucka i klädkammaren som går ner i en grop med grusbotten.
Där vatten kopplingar sitter för resterande radhus.
Nu håller vi på planera dra om.vattenrör mm i samfälligheten och då kommer dessa rör skrotas.
Vad säger ni går det att gjuta ett golv där nere??
Hur gör man då ?
Utrymme är ju inte jätte stort men tänkte om man kunde använda det som vinkällare eller nått.
Det är ju betong väggar där nere så tanken var då att mura flaskstöd för ex vinflaskor.
Vad säger ni?
Det som är nr 1 är ju kapa gamla rören så nära väggarna som möjligt och skrota kopplingar och rör.
Sen försöka utnyttja Utrymme till nått.
Och göra nån snyggare bättre lucka enn den plåtarna som ligger idag.
Samt fixa belysning.
Belysning skulle vi vilja lösa innan då gummanninte gillar det Utrymmet hon tycker det kännes obehagligt.