Hej på er,
Jag lägger nytt golv i köket för tillfället.
När jag flyttade på frysen såg jag detta pulverliknande, gröna skit..
Jag undrar vad det kan vara?
I övrigt har jag sett en del spår av larver som ömsat skin, eller vad de nu gör.
Någon som känner igen det gröna otrevliga tinget?
Tacksam för svar!
Jag lägger nytt golv i köket för tillfället.
När jag flyttade på frysen såg jag detta pulverliknande, gröna skit..
Jag undrar vad det kan vara?
I övrigt har jag sett en del spår av larver som ömsat skin, eller vad de nu gör.
Någon som känner igen det gröna otrevliga tinget?
Tacksam för svar!
Allvetare
· Västra götaland
· 10 924 inlägg
Ärg från koppar?
eller så är det dekorsand
Självbyggare
· Stuga i Dalsland
· 358 inlägg
Sällar mig till de som tycker att det ser ut som råttgift.
förstorar man bilden så ser det precis ut som det giftet som fanns för några år sedan undras om det inte var en Anticimex produkt? i en vit plastflaska med skruvkork. eller var det i en pappersförpackning med en söt liten mus på framsidan? jag har en hög av det i garaget så jag ser om någon oinbjuden kommer och provsmakar men ingen originalförpackning.
