F frenger #1 Medlem · 25 inlägg 22 maj 2009 09:51 frenger Medlem 25 inlägg 22 maj 2009 09:51 #1 Här är en liten film med mina gröna projekt hemma i villan. Håll till godo: http://www.youtube.com/watch?v=IGelRmg0axM //Pål
Här är en liten film med mina gröna projekt hemma i villan. Håll till godo: http://www.youtube.com/watch?v=IGelRmg0axM //Pål
S storkarp #2 Medlem · Skåne · 752 inlägg 25 jun 2009 18:18 storkarp Medlem Skåne 752 inlägg 25 jun 2009 18:18 #2 Trevlig filmsnutt. har du lyckats mäta upp några större miljö/energivinster med dina insatser? Jag kommer själv att göra en massa gröna projekt men just nu är isolering den viktigaste.
Trevlig filmsnutt. har du lyckats mäta upp några större miljö/energivinster med dina insatser? Jag kommer själv att göra en massa gröna projekt men just nu är isolering den viktigaste.
I impossible #3 Medlem · 303 inlägg 29 jun 2009 21:13 impossible Medlem 303 inlägg 29 jun 2009 21:13 #3 Hej Frenger! I forumet "Hemma hos" lägger vi bilder direkt i forumet. Länkar till andra sidor gör vi under "Socialt & projekt". //Mvh Mod. Impossible
Hej Frenger! I forumet "Hemma hos" lägger vi bilder direkt i forumet. Länkar till andra sidor gör vi under "Socialt & projekt". //Mvh Mod. Impossible