Trevlig filmsnutt. har du lyckats mäta upp några större miljö/energivinster med dina insatser? Jag kommer själv att göra en massa gröna projekt men just nu är isolering den viktigaste.
 
Hej Frenger!

I forumet "Hemma hos" lägger vi bilder direkt i forumet. Länkar till andra sidor gör vi under "Socialt & projekt".

//Mvh Mod. Impossible
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.