2 351 läst ·
1 svar
2k läst
1 svar
Grohe Sense Guard - app nere?
Vi har en Grohe Sense Guard på inkommande vatten samt tre "puckar" som ligger på väl valda ställen för att varna om vi skulle få läckage. När så vattenlåset tappade kontakt med nätverket i huset och jag skulle få upp den igen så började eländet.
- Jag kunde ansluta vattensäkerhetslåset till vårt nät i huset och jag ser att den har kontakt med vårt nät (de två blå dioderna som ska lysa lyser) men den vägarade dyka upp i appen .
- Då tänkte jag att jag loggar ut från appen och installerar om den så kanske det ordnar sig, stort misstag...
- Därefter gick det inte att logga in i appen
- Jag försökte då att byta lösenord. Stort misstag, då den sida man ska skickas vidare till inte verkar existera och om den nu hade gjort det så ska man ändå inte gå dig då webbläsaren säger att den är extremt farlig.... (jag gick dit ändå, det var då det visade sig att sidan inte fanns
- Jag kan alltså inte inte logga in i appen.
- Jag kan inte skapa ett nytt konto på telefonen (appen säger då att telefonen inte är ansluten till Internet).
- Jag kan inte skapa ett konto på Grohes hemsida (supportsidan går bra men inte konsument sidan) då den sida man ska skickas vidare till inte verkar existera och om den nu gjorde det säger webbläsaren att den är extremt farlig....
Klicka här för att svara