Hej,
Tänkte gräva ner en bevattningstank i glasfiber på 3 m3.
Ska jag ha vattenlås på breddavloppet?
Behövs det avluftningsrör?
Jag antar att svaret är JA på ovanstående.
Är det bara att borra hål sätta dit ett orange markrör och sen pensla på glasfuberremsor och polytyen?