3 754 läst ·
20 svar
4k läst
20 svar
Gratis skruvautomat om....
Sida 1 av 2
Jag uppfattade inte upplägget som lustigt, men jag kan förstå att det här inte är ett verktyg för hemmapularen precis. Men då frågan om skruvautomater tidigare varit uppe här, och det då framkom att skruven är dyra, så tycker jag att erbjudandet är helt o`key. Själv skulle jag inte köpa någon. Tvivlar på att man tar ut något överpris på skruven kopplat till erbjudandet.
Finns alltid lustigkurrar, som inte har något att komma med själv.saturnus2 skrev:
[/quote]
Ta nu inte detta så allvarligt. Tror inte att någon menat något illa. Inte jag iaf. Håll med om att uppläget som sådant är lite "speciellt", oavsett vad slutpriset blir.
Vad gäller Volvon, så går det faktiskt att köra en sådan (tror jag) utan rattmuff, men inte en skruvautomat utan skruvarsaturnus2 skrev:
Om vi skall prata om att göra trådar oändligt långa så tycker jag att man (inga namn nämnde :
) kan posta alla sina åsikter i ett inlägg och inte lägga flera i rad, har man glömt något så finns ju den där braiga modifiera-knappen
Inget illa menat mot någon, bara konstruktiv kritik så forumet blir trevligare och mer lättläst för alla.
----------
För att knyta an mot topic så är sencos automater väldigt trevliga att jobba med
Inget illa menat mot någon, bara konstruktiv kritik så forumet blir trevligare och mer lättläst för alla.
----------
För att knyta an mot topic så är sencos automater väldigt trevliga att jobba med
24k skruv borde ligga nånstans på 2300-2500, så om senco är bra, alltså riktigt bra grejjor så är det e bra erbjudande ju.
Köpte en Fein automat tidigare för just 3600:-, men utan skruv.
Dock ska den enl. alla, även de som inte säljer den, vara den bästa på marknaden.
Och bra e den, betydligt bättre än de makitor & hilti jag har provat.
Köpte en Fein automat tidigare för just 3600:-, men utan skruv.
Dock ska den enl. alla, även de som inte säljer den, vara den bästa på marknaden.
Och bra e den, betydligt bättre än de makitor & hilti jag har provat.
Jo Fein är en klass för sig, marknadens bästa om du frågar migsville skrev:24k skruv borde ligga nånstans på 2300-2500, så om senco är bra, alltså riktigt bra grejjor så är det e bra erbjudande ju.
Köpte en Fein automat tidigare för just 3600:-, men utan skruv.
Dock ska den enl. alla, även de som inte säljer den, vara den bästa på marknaden.
Och bra e den, betydligt bättre än de makitor & hilti jag har provat.
Senco gör dock också trevliga maskiner, tycker speciellt om deras batteridrivna modeller som är väldigt smidiga att joba med.
saturnus ->
Vilken model rörde det sig om i erbjudandet? Antar att det är Duraspin 200 AC.
Jo det står på erbjudandet att det är en Duraspin DS200AC, som Du nämner, man anger värdet på denna till 2.590:- exkl.moms.
Vad gäller skruven, har jag ingen uppfattning om priset, och knappt inte om 24.000st.
men de lär väl räcka till 4 normalvillor.
Man kan undra hur många spik man måste köpa, för att få en DeWALT spikpistol på köpet.
Vad gäller skruven, har jag ingen uppfattning om priset, och knappt inte om 24.000st.
men de lär väl räcka till 4 normalvillor.
Man kan undra hur många spik man måste köpa, för att få en DeWALT spikpistol på köpet.
snickaren som ska göra ett stort jobb hemma hos nån köper all skruv på ett bräde, fakturerar kunden skruven som förbrukningsmaterial och vips har han en skruvautomat. fiffigt va? ett smart sätt att få kunden att betala ett nytt maskinverktyg.