Läste i nån tråd här för nån vecka sedan att man kunde få en gratis mottagare vid registrering.. ?

Hittar inte nu. Nån som har länk?
 
MrJay
Slut.
 
MrJay MrJay skrev:
Slut.
Hur får man reda på vilka artiklar som finns kvar i dealen?
 
MrJay
Dealen är borta, så inte mycket att ta reda på ;)
 
  • Haha
Kane
  • Laddar…
Är det dealen med gratis mottagare för den som köpt ett nivelleringsinstrument som avses? I så fall finns åtminstone sidan kvar på https://www.bosch-professional.com/se/sv/pro360/prodeals/levelling/ fast jag lyckas inte aktivera erbjudandet.

Om Boschs sätt att avsluta en kampanj är att låta sidan ligga kvar, men ta bort själva funktionen i Bekräfta-knappen, så är de svinigare än jag kunnat tro.
 
  • Gilla
Dowser4711 och 1 till
  • Laddar…
M
Ser ut att funka jag skrev in siffrorna i bilderna och kom till ladda upp faktura vilket jag inte kan då jag redan fått min mottagare.
 
Översiktstabell för Bosch Pro Deals tillbehör med byggnadsstativ, mätstänger, laser-mottagare och batterier.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Kompakt radarplot med märkta punkter och tekniska instrument modeller, på en blå rutig bakgrund.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Tabelljämförelse av olika lasernivåeringsverktyg med kryssmarkeringar för funktioner.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
M mnils skrev:
Ser ut att funka jag skrev in siffrorna i bilderna och kom till ladda upp faktura vilket jag inte kan då jag redan fått min mottagare.
Helt galet. Jag har försökt med dator (mac och pc), telefon och padda och med två olika mailadresser. När jag loggat in och ska skapa min användarprofil, fyllt i namn och trycker på bekräfta blinkar knappjäveln till och sedan händer inte ett skit. Morrr!!
 
MrJay MrJay skrev:
Dealen är borta, så inte mycket att ta reda på ;)
Vad yrar du om? Precis beställt en LR7 i PRO Dealen.

Kampanj för Bosch Professional nivelleringsinstrument med erbjudande om gratis tillbehör, giltigt 2021-09-01 till 2021-12-31.
 
Hep Hep skrev:
Är det dealen med gratis mottagare för den som köpt ett nivelleringsinstrument som avses? I så fall finns åtminstone sidan kvar på [länk] fast jag lyckas inte aktivera erbjudandet.

Om Boschs sätt att avsluta en kampanj är att låta sidan ligga kvar, men ta bort själva funktionen i Bekräfta-knappen, så är de svinigare än jag kunnat tro.
Jag gjorde det nyss. Inga konstigheter.
 
richardtenggren
Bara jag som reagerade på att man inte kunde få BT250 till 3-80 GC men till 3-80/3-80 G som båda är billigare :lying::worried:
 
richardtenggren richardtenggren skrev:
Bara jag som reagerade på att man inte kunde få BT250 till 3-80 GC men till 3-80/3-80 G som båda är billigare :lying::worried:
Jag!
Trodde det var slut först men såg sedan i matrisen att det inte var markerat för 3-80 GC.
Men LR7 var vad jag var ute efter i första hand.
 
richardtenggren
K Kane skrev:
Jag!
Trodde det var slut först men såg sedan i matrisen att det inte var markerat för 3-80 GC.
Men LR7 var vad jag var ute efter i första hand.
Själv hade jag redan en LR7 så var inställd på stativet, men skickade med den till pappa som tog över min 3-80. :)
 
Jag tog BT250-stativet och jag kan väl inte påstå att jag är överdrivet imponerad av det.. Själva benen och "trekanten" längst upp som håller ihop dem känns solida, men förbandet mellan röret man hissar upp och ner, och själva fästet till lasern, är i äkta plast av sämsta kinesiska typ... Hade jag betalat för det hade jag skickat tillbaka det...
 
  • Gilla
richardtenggren
  • Laddar…
Dan_Johansson Dan_Johansson skrev:
Jag tog BT250-stativet och jag kan väl inte påstå att jag är överdrivet imponerad av det.. Själva benen och "trekanten" längst upp som håller ihop dem känns solida, men förbandet mellan röret man hissar upp och ner, och själva fästet till lasern, är i äkta plast av sämsta kinesiska typ... Hade jag betalat för det hade jag skickat tillbaka det...
Kanske bättre att gå till en fotohandlare och klämma på riktiga stativ då.
Hade tänkt köpa BT250 för det BT150 som jag har till gamla lasern känns klent men det kanske är same same förutom höjden.
 
  • Gilla
richardtenggren
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.