Vi la ut färdiggräsmatta för två år sedan. Gödslade efter rekommendation året efter. Förutom att stora delar av gräsmattan dog är resten fylld med grästuvor. Hur ska jag göra för att få den fina gräsmattan som jag trodde vi skulle ha. Vi köpte matjord som sas vara kontrollerad men börjar undra om vi blev lurade.