Vi la ut färdiggräsmatta för två år sedan. Gödslade efter rekommendation året efter. Förutom att stora delar av gräsmattan dog är resten fylld med grästuvor. Hur ska jag göra för att få den fina gräsmattan som jag trodde vi skulle ha. Vi köpte matjord som sas vara kontrollerad men börjar undra om vi blev lurade.
 
Tack för svaret. Hade redan läst den konversation du hänvisar till. Mina grästuvor är inte lik någon av de foton som fanns där. Det här är vanligt gräs som inte växer var och en för sig utan helt enkelt i klumpar (tuvor).
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.