2 947 läst ·
3 svar
3k läst
3 svar
Grästrimmer med sladd, vad ska man tänka på?
Hej,
Då vi köpt robotgräsklippare så behövs det nu en trimmer, frågan är vad man bör tänka på här? Kvalitén verkar skifta ganska mycket och priset ser ut att sällan vara den avgörande faktorn för kvalitén.
Alla tips är intressanta!
Då vi köpt robotgräsklippare så behövs det nu en trimmer, frågan är vad man bör tänka på här? Kvalitén verkar skifta ganska mycket och priset ser ut att sällan vara den avgörande faktorn för kvalitén.
Alla tips är intressanta!
Att köpa en utan sladd...snowjim skrev:
Känner att kavel är lättare, man får mer effekt och man behöver inte hålla koll på att ladda batterier. Framförallt så hamnar man inte i läget där man inte är färdig men batteriet är taget slut.
Jag har förvisso en skruvdragare med batteri men efter som det finns 2 batteri så är det inget problem och dessutom använder jag inte den skruvdragaren under någon längre tid åt gången.
Prislappen jag siktar på är max 1000 kr om man kan få något okay för de pengarna.
Jag har förvisso en skruvdragare med batteri men efter som det finns 2 batteri så är det inget problem och dessutom använder jag inte den skruvdragaren under någon längre tid åt gången.
Prislappen jag siktar på är max 1000 kr om man kan få något okay för de pengarna.
Jag köpte en stihl fse71 för 1390:- efter att fått tips om den här på forumet, fungerar utmärkt och är milsvidd skillnad mot min gamla Meec som strulade för det mesta. Och visst, den kostar kanske dubbelt upp mot de billiga men jag slipper strulet med trådmatningen eller att saker och ting helt enkelt lossnar från maskinen. Nu trimmar jag mer än lagar trimmern.
Klicka här för att svara