32 361 läst ·
63 svar
32k läst
63 svar
Gräsklipparinköp.
Jag måste vara lyckligt lottad då som åker en ny Audi och har en Stiga PRO 51 S i garaget. Men så äter vi ju mycket knäckebröd och Bullens korv också i och för sig, och dottern leker med kottar etc... och man går omkring i potatissäckar som kläder.
Men fint i garaget är det!
Men fint i garaget är det!
Klicka här för att svara