Jag har ett litet hus på tomten som jag håller på och renoverar. Det kommer att bli 30 m2 med sovloft. Har funderat på att lägga gräs- eller torvtak. Taket är totalt 42 m2 med 21 m2 på vardera sidan, nord och syd. Hur gör man? Vad kostar det? Svårigheter? Glädjeämnen? Lutningen på taket är 32 grader. Nu ligger ett oisolerat asbesttak på huset. Det ska bort och jag ska isolera taket
.