Fredrik.e skrev:
landenäs i lund eller ett ställe i oxie kommer inte ihåg namnet bara
Stället i Oxie ligger i kristineberg. Kör väg 101 till Kristineberg ta vänster, stanna innan bommarna för järnvägen så ligger det på vänster sida. Lycka till ;D
 
Ååhh..den var ju kanonsnygg, sån vill jag ha! Fast det är lite långt från Dalarna förstås! :)

Men det måste väl gå att få tag på något liknande på närmare håll. ...
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.