F FamFriden #1 Medlem · 87 inlägg 31 maj 2005 09:18 FamFriden Medlem 87 inlägg 31 maj 2005 09:18 #1 Fredrik.e skrev: landenäs i lund eller ett ställe i oxie kommer inte ihåg namnet bara Stället i Oxie ligger i kristineberg. Kör väg 101 till Kristineberg ta vänster, stanna innan bommarna för järnvägen så ligger det på vänster sida. Lycka till ;D
Fredrik.e skrev: landenäs i lund eller ett ställe i oxie kommer inte ihåg namnet bara Stället i Oxie ligger i kristineberg. Kör väg 101 till Kristineberg ta vänster, stanna innan bommarna för järnvägen så ligger det på vänster sida. Lycka till ;D
M matahari #2 Medlem · 32 inlägg 8 sep 2005 17:16 matahari Medlem 32 inlägg 8 sep 2005 17:16 #2 Ååhh..den var ju kanonsnygg, sån vill jag ha! Fast det är lite långt från Dalarna förstås! Men det måste väl gå att få tag på något liknande på närmare håll. ...
Ååhh..den var ju kanonsnygg, sån vill jag ha! Fast det är lite långt från Dalarna förstås! Men det måste väl gå att få tag på något liknande på närmare håll. ...