Vi har inte haft orken att driva skadeståndsfrågan ännu. Något alternativt boende har aldrig varit aktuellt för oss. Vi vågade inte flytta ut eftersom det inte verkade som att vi skulle få ersättning för nödbostad.
Ok, då förstår jag inte riktigt varför ni ska behöva betala självrisk etc. Hantverkaren är ju anlitad av Götenehus och om han eller hon gör fel så är det ju deras ansvar. Ni ska ju inte behöva betala någonting, snarare tvärtom. Tycker detta verkar mycket märkligt.
Det tycker vi också. Alla turerna runt detta håller på att ta kål på oss som familj. Man orkar bara så mycket. Vi har tyvärr blivit både desillusionerade och lite bittra. Man har tyvärr väldigt lite att säga till om som kund när det gäller styckehus.
Hej!
Dessvärre kan jag bara instämma vad avser Sthlm kontoret.
Akta er för om ni får Frans alias Jesus (många som hört talas om honom men dessvärre aldrig träffat honom) som ni förmodligen aldrig kommer att träffa eller höra av under HELA bygget.
Oerhört tragiskt, men förmodligen mycket bra för GH och Sthlm kontoret på kort sikt men dessvärre ej på lång sikt.
Hälsn
/Mikael
Dessvärre kan jag bara instämma vad avser Sthlm kontoret.
Akta er för om ni får Frans alias Jesus (många som hört talas om honom men dessvärre aldrig träffat honom) som ni förmodligen aldrig kommer att träffa eller höra av under HELA bygget.
Oerhört tragiskt, men förmodligen mycket bra för GH och Sthlm kontoret på kort sikt men dessvärre ej på lång sikt.
Hälsn
/Mikael
Klicka här för att svara