3 154 läst ·
8 svar
3k läst
8 svar
Göteborg - Västra Götalandsregionen...
Hej, har gått igenom alla inlägg här sedan april och praktiskt taget ingen som frågat om pålitliga och duktiga hantverkare i göteborgsområdet har fått något svar... Finns det inga eller vill ni ha dem för er själva?
Själv behöver jag namn på en vettig markentreprenör i göteborg-kungälvsområdet för 100m väg och grund/källarbyggnation i vinter/vår
/peo
Själv behöver jag namn på en vettig markentreprenör i göteborg-kungälvsområdet för 100m väg och grund/källarbyggnation i vinter/vår
/peo
Jag letar efter samma sak 
Jag har hört att Tuve Mark och trädgård ska vara bra, men jag letar efter fler förslag...
Jag har hört att Tuve Mark och trädgård ska vara bra, men jag letar efter fler förslag...
Vet inte riktigt om de gör de efterfrågade tjänsterna men kanske...
Vi dränerade ca 3 m djup med Teddes gräv. vi hade lite inledande kommunikationsproblem men efter det så lossnade det.
De arbetade ruskigt snabbt och gjorde så vitt jag vet ett bra jobb. Vi är nöjda. Dock kan man säkert hitta billigare ...
Vi dränerade ca 3 m djup med Teddes gräv. vi hade lite inledande kommunikationsproblem men efter det så lossnade det.
De arbetade ruskigt snabbt och gjorde så vitt jag vet ett bra jobb. Vi är nöjda. Dock kan man säkert hitta billigare ...
När det gäller markarbeten kolla med Lasses Entreprenad i Frillesås AB.
http://www.lassesentreprenad.se/default.asp
Om du ska gjuta så hör med Betongbröderna AB i Frillesås, han har ingen hemsida.
Dessa båda företag gör ett bra jobb.
Lycka till [smiley=rolleyes.gif]
http://www.lassesentreprenad.se/default.asp
Om du ska gjuta så hör med Betongbröderna AB i Frillesås, han har ingen hemsida.
Dessa båda företag gör ett bra jobb.
Lycka till [smiley=rolleyes.gif]
Hej,
vi hade Lasses entreprenad till väg och markbädd. Han gjorde ett bra arbete, dock höll han inte tidsplanen, vilket ställde till problem när en annan entreprenör behövde påbörja sitt arbete. Efter detta snackade han skit om oss beställare, vilket vi har behövt leva med, branschen är ju liten, och skvallret ligger på dagisnivå i Gbg-trakten
Vi höll inne med pengar tills han var färdig med sitt arbete hos oss,kanske var det därför han blev sur...Han gjorde även en del fel, inget som inte kunde rättas till, men även här tog han illa upp då vår KA påpekade felen.
Det gäller tydligen att fjäska järnet, spela med och gärna tala om hur oerhört duktiga de är i sitt arbete för att få vad man själv vill. Detta är den märkligaste bransch jag har stött på hittills. Att vara proffsig och inte ta illa upp personligen när man får anmärkningar på det arbete man utför tycker jag i min bransch är självklart. Då frågar man varför kunden inte är nöjd, diskuterar sig fram till en vettig lösning som håller för alla, och, som framförallt, gör kunden nöjd och belåten på hur pengarna används.
Ursäkta det långa utspelet, men ville bara skriva av mig min frustration över situationen.
Lycka Till
TyraMyra
vi hade Lasses entreprenad till väg och markbädd. Han gjorde ett bra arbete, dock höll han inte tidsplanen, vilket ställde till problem när en annan entreprenör behövde påbörja sitt arbete. Efter detta snackade han skit om oss beställare, vilket vi har behövt leva med, branschen är ju liten, och skvallret ligger på dagisnivå i Gbg-trakten
Vi höll inne med pengar tills han var färdig med sitt arbete hos oss,kanske var det därför han blev sur...Han gjorde även en del fel, inget som inte kunde rättas till, men även här tog han illa upp då vår KA påpekade felen.
Det gäller tydligen att fjäska järnet, spela med och gärna tala om hur oerhört duktiga de är i sitt arbete för att få vad man själv vill. Detta är den märkligaste bransch jag har stött på hittills. Att vara proffsig och inte ta illa upp personligen när man får anmärkningar på det arbete man utför tycker jag i min bransch är självklart. Då frågar man varför kunden inte är nöjd, diskuterar sig fram till en vettig lösning som håller för alla, och, som framförallt, gör kunden nöjd och belåten på hur pengarna används.
Ursäkta det långa utspelet, men ville bara skriva av mig min frustration över situationen.
Lycka Till
TyraMyra
Har precis blivigt med hus, och behöver få tag på någon bra Entreprenadfirma. Det gäller att bygga en avloppsbrunn i vårt garage. Är det någon som kan tipsa om en bra firma som kan hjälpa en med det?
Vi bor i Torslanda, så någon firma i närheten av Gbg vore bra!
Vi bor i Torslanda, så någon firma i närheten av Gbg vore bra!
Klicka här för att svara