F fsn #1 Medlem · Västra götaland · 12 672 inlägg 18 feb 2009 01:56 fsn Medlem Västra götaland 12 672 inlägg 18 feb 2009 01:56 #1 Vårat nybyggda hus. Köpte tomten 1 Mars -08, började med markarbete i Maj och flyttade in i Januari -09. Nu skall vi bara bygga färdigt. Bilder finns på http://axeale114.blogspot.com Redigerat: 2009-02-18
Vårat nybyggda hus. Köpte tomten 1 Mars -08, började med markarbete i Maj och flyttade in i Januari -09. Nu skall vi bara bygga färdigt. Bilder finns på http://axeale114.blogspot.com