Hej

Har en golvbrunn i pannrummet där golvbrunnen inte riktigt sväljer allt spillvatten när filtreringen tömmer.
Det är vattenlåset som bromsar flödet.
Om jag tar bort vattenlåset så fungerar det bra.

Golvbrunnen är kopplad till dagvattnet.

Gör jag mig själv en otjänst på något vis genom att ta bort vattenlåset för att på så vis kalla golvbrunnen för spygatt?

Mvh
 
Om den är kopplad till dagvattnet så bör det ju inte ställa till något.
Den är ju enbart där för att förhindra lukt.
Skulle det börja lukta så är det bara att sätta tillbaka dn och försöka hitta en ny lösning.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.