Hej
Har en golvbrunn i pannrummet där golvbrunnen inte riktigt sväljer allt spillvatten när filtreringen tömmer.
Det är vattenlåset som bromsar flödet.
Om jag tar bort vattenlåset så fungerar det bra.
Golvbrunnen är kopplad till dagvattnet.
Gör jag mig själv en otjänst på något vis genom att ta bort vattenlåset för att på så vis kalla golvbrunnen för spygatt?
Mvh