Ska göra om min etta till en två då jag vill ha ett specifkt sovrum.
Tanken är att dela köks rummet i två bitar där ena ska bli sovrummet och andra ska bli köket.
Vad tycker ni om lösningen för planlösningen?
Planlösning

Uprsrunglig form

Ny Form

Kom gärna med tips på hur det kan bli bättre.
Tanken är att dela köks rummet i två bitar där ena ska bli sovrummet och andra ska bli köket.
Vad tycker ni om lösningen för planlösningen?
Planlösning

Uprsrunglig form

Ny Form

Kom gärna med tips på hur det kan bli bättre.
Racemans variant är helt klart bättre och slipper du bygga om köket så kan det ju vara många sköna slantar inbesparade.
Vägg eller inte vägg i sovrummet, ja det är en smakfråga men faktum är ju att väggar tar plats.
Du kan ju skaffa eller bygga lösa skärmväggar och helt enklelt prova vad som känns bäst
Vägg eller inte vägg i sovrummet, ja det är en smakfråga men faktum är ju att väggar tar plats.
Du kan ju skaffa eller bygga lösa skärmväggar och helt enklelt prova vad som känns bäst
Racemans lösning men med sovrums dörren i 45 grader i hörnet=kortare korridor...
Ev ta bort klädkammaren och bygga förvaring åt två håll mellan rummen.
Ev ta bort klädkammaren och bygga förvaring åt två håll mellan rummen.
Klicka här för att svara

