På baksidan av vårt garage har vi ett fönster som vetter mot trädgården. Jag skulle vilja ta upp en dörr här istället så att man kan ta sig från trädgården in i garaget.
Hur går jag tillväga? Bör man tänka på hållfastighet på något sätt?

Och ja, fasaden på garaget skall göras om...  ;)

garage.jpg
 
JonasK skrev:
Bör man tänka på hållfastighet på något sätt?
Jag skulle inte bekymra mig om hållfastheten. Det sitter redan ett fönster där, så det kan ju inte ligga på något tryck uppifrån.
 
OK!
Men vad använder man för verktyg? Slägga? :)

/Jonas
 
8-) En stor vinkelslip med stenskiva + skyddsglasögon & andningsskydd. :)
 
...och glöm inte att filma hela sekvensen i fall det skulle gå åt skogen. Det finns ju en byggblooperstråd som behöver lite nytt material.... ;)
 
Immobil skrev:
8-) En stor vinkelslip med stenskiva + skyddsglasögon & andningsskydd. :)
+ en hel del portion tid och svordomar ;D
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.