Hur tycker ni de här ser ut? Ska man sätta dit en öppet skåp istället= Inte så sugen på ett vinställ. Eller har ni några andra förslag=

• bild-11.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
En passbit kanske?

Byta till bredare överskåp?

Jag hade definitivt inte lämnat det som det är nu.
Kanske öppna hyllor med plats för en kokbok eller så?

Jag röstar på passbit alla dagar i veckan.

Passbit ger ju dött utrymme istället för förvaringsplats.

Öppna hyllor.

Vi hade ett liknande problem där en limträbalk gav oss ett svårutnyttjat utrymme mellan skåpen. Jag sågade till 3st 40mm ekskivor som jag satte som hyllplan mellan skåpen. Där står nu kokböcker. Man tänker inte alls på det som en konstig lösning utan det ser ut som det var meningen att det skulle se ut så.
Om du vill se hur det ser ut så säg till så får jag ta ett kort.

Vore ju kul om man kunde utnyttja utrymmet till något smart. Kryddskåps idén var ju fiffig, kom gärna med mer förslag på lösningar :)

Tag gärna någon bild gilgo på hur de ser ut, tack :)

De är 175x988mm :)

Såhär ser det ut hos oss.

img7861k.jpg

img7860s.jpg

Kostade gratis dessutom eftersom det var spill från bänkskivan
Det saknas list ovanpå skåpen ännu... har inte orkat/brytt mig om att ta tag i det än.

Redigerat:
jag röstar på gilgo. (Fint!)
en utdragshylla kan bli problematiskt med ventilen som sitter där, om du nu inte vill ta bort den.

Gilgo skrev:
Det saknas list ovanpå skåpen ännu... har inte orkat/brytt mig om att ta tag i det än.
Tänkte precis fråga. Har likadant, men behöver man verkligen en list?

Sorry för OT, men tillbaka till ämnet.
Blev sugen på slackers lösningsförslag med kryddhylla. Men hur skall man få dit kulskenor om skåpen redan är monterade? Är ju lite trångt att få in en skruvdragare. PL400? :P

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.