1 031 läst ·
6 svar
1k läst
6 svar
GOP 250 vs batteriGOP
Medlem
· Västerbottens län
· 18 047 inlägg
Vad är en GOP
P
P
Medlem
· Västerbottens län
· 18 047 inlägg
Den Bosch med sladd som jag provat låter mycket mer än man tycker den borde.
Dubbla hörselskydd borde följa med, men det är nog inte en GOP jag har.
Det var en Multiverktyg Bosch PMF 180E. Låter förskräckligt.
Protte
Dubbla hörselskydd borde följa med, men det är nog inte en GOP jag har.
Det var en Multiverktyg Bosch PMF 180E. Låter förskräckligt.
Protte
Produkter som diskuteras: "hörselskydd"
Plastskylt hörselskydd Systemtext
Skylt i plast, 210 x 297 mm
101 kr inkl moms
Läs mer
Självbyggare
· Stockholm
· 10 268 inlägg
Jag har den laddbara och den är inte speciellt tyst den heller. Det är bra att det är med dubbla batterier för den suger rätt mycket kräm. Är annars mycket nöjd med min, har dock inte jämfört den med 220-varianten.
Jag har Gop 250 och jag är nöjd med den. Det största problemet tycker jag är att du måste slita bort slippappret för att lossa slipkudden, om man ska byta till blad. Det medför att kardborret tar slut efter tre gånger. Jag kan inte jämföra ljudnivån eftersom jag inte provat någon annan. Svårt att jämföra styrka men min känsla är att den räcker till allt jag använt den till. Köp 300 av du vill ha mer kraft.
Jag har batterivarianten och tycker den är rätt okej förutom tidigare nämnda batteriåtgången. Tänkte ett tag tipsa Bosch om att börja tillverka 2,6Ah batterier till den men jag orkar inte engagera mig.
300 varianten kommer jag nog inte att köpa iom att jag i stort sett bara kör med ett blad (BIM28 , behöver alltså inte verktygsfästet) , om nu 250 räcker styrkemässigt.
300 varianten kommer jag nog inte att köpa iom att jag i stort sett bara kör med ett blad (BIM28 , behöver alltså inte verktygsfästet) , om nu 250 räcker styrkemässigt.
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden