1 925 läst ·
3 svar
2k läst
3 svar
GOP 250 - kampanj på K-rauta
Medlem
· Stockholms län
· 416 inlägg
Hej
Var på K-rauta idag och noterade att de har kampanj på GOP 250. De säljer det lilla kitet (L-boxx och 6 tillbehör eller vad det är) för 1799 kr. Jag tror det är rimligt konkurrenskraftigt i sig, men kan man sen utnyttja Hornbach prisgaranti är man nere på 1620 kr och det måste väl anses vara bra för att vara Sverige?
Tjing
HH
Var på K-rauta idag och noterade att de har kampanj på GOP 250. De säljer det lilla kitet (L-boxx och 6 tillbehör eller vad det är) för 1799 kr. Jag tror det är rimligt konkurrenskraftigt i sig, men kan man sen utnyttja Hornbach prisgaranti är man nere på 1620 kr och det måste väl anses vara bra för att vara Sverige?
Tjing
HH
ullberg
Verktygstokig
· Stockholm
· 4 026 inlägg
ullberg
Verktygstokig
- Stockholm
- 4 026 inlägg
Låter som ett bra pris.
Finns en speciell tråd för dylika tips:
http://www.byggahus.se/forum/verkty...gstrad-med-tips-om-verktyg-till-bra-pris.html
och givet hur många verktygsinköp du verkar göra kanske det är läge att följa den
/U
Finns en speciell tråd för dylika tips:
http://www.byggahus.se/forum/verkty...gstrad-med-tips-om-verktyg-till-bra-pris.html
och givet hur många verktygsinköp du verkar göra kanske det är läge att följa den
/U
Medlem
· Stockholms län
· 416 inlägg
Man lär sig någonting varje dag. Tack för tipset!
Klicka här för att svara