Visst behöver man inte ha elen kopplad till golvvärmesstyrningen om man inte längre har ställdon på ventiler utan anväder systemet utan ställdon? Blir bara onödig elförbrukning tänker jag. Eller går elen från styrenheten till något annat förutom ställdon och tillhörande termostater?
Installationsskåp med vattenledningar, manometer, golvvärme-fördelare och elektriska kablar.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Det går bra. Den fyller ingen funktion utan ställdon monterade.
 
  • Gilla
ilcretzzo
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.