Visst behöver man inte ha elen kopplad till golvvärmesstyrningen om man inte längre har ställdon på ventiler utan anväder systemet utan ställdon? Blir bara onödig elförbrukning tänker jag. Eller går elen från styrenheten till något annat förutom ställdon och tillhörande termostater?