Då har det hänt lite till sen sist . Nu har dom lagt grund elementen och fått golvvärmen på plats , så nu fattas bara betongen och den kommer på tisdag den 29/4 . Björklidenhus kommer sedan med vårat hus i vecka 19 . Vet inte vilken dag än , men det visar sig väl . Känns kanonbra i vilket fall som helst . Nu rullar det bara på . Hoppsan , jag höll på att glömma , på onsdag den 30/4 skall vi bestämma oss för vilket kök,tapeter,kakel och klinkers vi vill ha .Titta gärna in och följ husbygget bit för bit
http://villatrendig.blogspot.com