Någon som installerat golvvärme från den affären ? Buildahouse.dk
 
Ja. Jag har lagt ett par kilometer av deras pert-slang (5lager) samt använt deras fördelare och shunt. Vilka hållt bra kvalitet.
Dock aldrig använt mig av termostater, ställdon mm

Billiga och snabba på leverera. Vid ett tillfälle var det en transportskada på golvvärmeslang. Ny rulle skickades direkt utan knussel. Mao. mkt god service även vid reklamation. Sakerna skickas från Danmark med lite högre fraktkostnad än vad man är van vid från nätbutiker, men det blir ändå betydligt billigare än från svenska nätshoppar/andra märken.
 
  • Gilla
becks0n
  • Laddar…
Vad roligt med ett positivt svar! Blir nog att köra på detta då :)
 
Beställde aldrig därifrån, då slangen jag tänkt köpa för tillfället var slut i deras webshop. Men kan instämma i god kundservice. Hade en kortare dialog med dem och fick bra och snabba svar.
 
  • Gilla
becks0n
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.