1 681 läst ·
3 svar
2k läst
3 svar
Golvvärme från buildahouse.dk
Ja. Jag har lagt ett par kilometer av deras pert-slang (5lager) samt använt deras fördelare och shunt. Vilka hållt bra kvalitet.
Dock aldrig använt mig av termostater, ställdon mm
Billiga och snabba på leverera. Vid ett tillfälle var det en transportskada på golvvärmeslang. Ny rulle skickades direkt utan knussel. Mao. mkt god service även vid reklamation. Sakerna skickas från Danmark med lite högre fraktkostnad än vad man är van vid från nätbutiker, men det blir ändå betydligt billigare än från svenska nätshoppar/andra märken.
Dock aldrig använt mig av termostater, ställdon mm
Billiga och snabba på leverera. Vid ett tillfälle var det en transportskada på golvvärmeslang. Ny rulle skickades direkt utan knussel. Mao. mkt god service även vid reklamation. Sakerna skickas från Danmark med lite högre fraktkostnad än vad man är van vid från nätbutiker, men det blir ändå betydligt billigare än från svenska nätshoppar/andra märken.
Klicka här för att svara