Hej,
Vi har ett nybyggt hus med golvvärme på nedre plan så samt i badrum uppe. I badrummen är ser kakel på golven. Problemet är att det är varmt i rummen så termostaten startar inte golvvärmen. Detta gör att golvkaklet är kallt fastän det är varmt i rummet. Är golvvärmen digitalt på eller av? Det går inte att ha lite golvvärme på så att det inte blir så kallt på golvet?