Hej
Har bilat upp den gamle gjutjärnsbrunnen i grovköket och funderar nu på att slopa golvbrunn och istället bara ha ett enkelt avlopp. I grovköket kommer finnas vask och tvättmaskin. Men jag har från en bekant fått höra att skall man ha tvättmaskin så måste man även ha golvbrunn. Någon som vet om detta stämmer? Visst skulle det finnas vissa fördelar med golvbrunn men går det så slipper jag gärna.