7 308 läst ·
3 svar
7k läst
3 svar
golvärme termeco
Medlem
· skåne
· 1 inlägg
Vi lägger en del golvvärme.
Vi har bara kört på LK:s golvvärme förr men efter att ha provat på Termecos golvvärme system så kör vi i princip bara med dem.
Det fungerar kanonbra att lägga och väljer ni deras compositfördelare med snabbkopplingar för golvvärmeslangen så kan det inte bli mkt lättare och bättre.
Jag kan definitivt rekommendera dem.
Dessutom så har de bra service, man får alltid tag på någon att prata med.
Vi har bara kört på LK:s golvvärme förr men efter att ha provat på Termecos golvvärme system så kör vi i princip bara med dem.
Det fungerar kanonbra att lägga och väljer ni deras compositfördelare med snabbkopplingar för golvvärmeslangen så kan det inte bli mkt lättare och bättre.
Jag kan definitivt rekommendera dem.
Dessutom så har de bra service, man får alltid tag på någon att prata med.
Redigerat av moderator:
Försöka väcka liv i ett gammalt inlägg!
Har fått offert från Termeco (före detta Universa Golvvärme AB), men jag hittar inte några åsikter om Termeco någonstans, finns det någon som har deras golvvärmesystem installerat?
Har läst Bygghus forumet i ca 2år, vill tacka för mycket matnyttigt!
Har fått offert från Termeco (före detta Universa Golvvärme AB), men jag hittar inte några åsikter om Termeco någonstans, finns det någon som har deras golvvärmesystem installerat?
Har läst Bygghus forumet i ca 2år, vill tacka för mycket matnyttigt!
Klicka här för att svara