När vi gjorde om vårt badrum för en massa år sen frågade kakelsättaren om vi ville ha fogföljning. Jag hade nog inte varit så nöjd om det hade sett ut sådär, särskilt inte när man har använt samma plattor till golv och väggar.
Det var det jag kände med. Tyvärr har målaren lagt papper och maskerat stora delar. Men det är en sträcka om drygt 2 meter efter en vägg som ser ut såhär. Det är bara den väggen av 4 som är kaklad.P Pappa1986 skrev:
Klicka här för att svara
