Tyvärr har husdjurs-kaninerna tagit sig upp i vårt låga fönster och gnagt.

Vänder mig till er på forumet för att höra om det finns något sätt att rädda fönstrena (spackla / måla)? Kan man byta ut delar?

Eller bara att lära sig läxan, bita i det sura och köpa helt nya fönster?? 💸 Permanent avspärrning är redan fixat så här kommer de aldrig upp igen.
 
  • Fönsterkarm med synliga bitmärken och avskalad färg, troligen orsakade av husdjurskaniner.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Redigerat:
L
Vi behöver ett par bilder som visar skadan för att kunna göra någon bedömning.
 
  • Gilla
Familjen Johansson
  • Laddar…
L
Jag skulle i ditt fall köpa färdigt snickerispackel på tub och spackla och sedan slipa. Kommer eventuellt behövas flera lager spackel som slipas ner till det blir riktigt jämnt. Använd fint sandpapper sist för bäst resultat. Sedan måla med matchande vit lackfärg.
 
  • Gilla
Familjen Johansson
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.