Tyvärr har husdjurs-kaninerna tagit sig upp i vårt låga fönster och gnagt.
Vänder mig till er på forumet för att höra om det finns något sätt att rädda fönstrena (spackla / måla)? Kan man byta ut delar?
Eller bara att lära sig läxan, bita i det sura och köpa helt nya fönster?? 💸 Permanent avspärrning är redan fixat så här kommer de aldrig upp igen.
Vänder mig till er på forumet för att höra om det finns något sätt att rädda fönstrena (spackla / måla)? Kan man byta ut delar?
Eller bara att lära sig läxan, bita i det sura och köpa helt nya fönster?? 💸 Permanent avspärrning är redan fixat så här kommer de aldrig upp igen.
Redigerat:
Jag skulle i ditt fall köpa färdigt snickerispackel på tub och spackla och sedan slipa. Kommer eventuellt behövas flera lager spackel som slipas ner till det blir riktigt jämnt. Använd fint sandpapper sist för bäst resultat. Sedan måla med matchande vit lackfärg.
Klicka här för att svara
