Jag är på jakt efter glasmosaik i en mild grön nyans till badrumsgolvet i vårt lilla badrum. Är det någon som har bra tips på lite billigare glasmosaik - då alla jag hittat är JÄTTEDYRA?
 
jag har samma problem, dyrt så det förslår
 
T
Om du vill ha tag på billig mosaik ska du kolla på nntingen Cheapy eller Bauhaus!
 
Jag har hittat glasmosaik på K-Rauta för ca 800:- (kommer inte ihåg exakt pris)... vilket jag tycker är hyfsat billigt om man jämför me alla andra priser jag sett!
 
Vi ska hämta vårt idag som vi har beställt på Silvan, kostade drygt 700kr/kvm. Våra e 4,7x4,7cm, men jag tror att de fanns i en storlek större. Vi valde blanka, men de fanna även som matta.
Vi har även sett liknande på Bauhaus, men de har varit slut när vi har varit där. De kostade drygt 800kr/kvm.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.