Hej!
Jag ska sätta upp glasmosaik ovanför bänkskivan i köket. Nu undrar jag vart det är smartast att starta? Jag har en hörna och ett fönster att rama in.
Kan man dela på mosaiken för att anpassa bitarna? I sådana fall vilket verktyg ska jag använda för det? Jag har sett på en del tillverkares sidor att det finns en mosaiktång, men man nämner inget om det går att dela på glasmosaik med den, bara vanlig mosaik.
Är det någon som är haj på detta som kan ge lite råd?