Ska monter en glaskassett för ljusinsläpp i rum utan fönster (blått enl bild). Mått 1950x250mm (smalt alltså). Har tagit offert på 4+6+4 kassett samt 4+4 (härdat). Den senare blir lite billigare och frågan är om det är lönt med mer ljudreduktion med tanke på att det sitter en helt vanl innerdörr vid sidan om. Den släpper ju igenom en massa ljud ändå.
Är det lönt att lägg extra pengar på en mer dämpande kassett?
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder