Stella07 Stella07 skrev:
Vi kanske har hörts tidigare. Då jag vet om att det har förekommit våld så har jag duckat. Kan vi stämma tillsammans?
Vi behöver komma över 100.000 kr vilket är lätt att komma upp i.
 
Stella07 Stella07 skrev:
Vi behöver komma över 100.000 kr vilket är lätt att komma upp i.
Varför måste ni komma upp i 100 000?
 
C Catina skrev:
Har du haft problem med dem?
C Catina skrev:
Har du egen erfarenhet av dem?
C Catina skrev:
Har du haft problem med dem?
Tyvärr har jag det. Kan bara konstatera att de problem som andra tycks vittna om här även drabbat oss.

Är det någon som fått hjälp av en vettig poolbyggare som ni kan rekommendera så att vi kan göra klart?
 
Hur har det gått för er? De verkar vara verksamma och kör på.

Vad exakt är det som har blivit dåligt gjort?

Jag såg även någon som var uppe i 550 000:-, hur kom ni upp i den summan när poolen och installation är ganska billigt? Stötte ni på berg?
 
A Arne Börjesson skrev:
Tyvärr har jag det. Kan bara konstatera att de problem som andra tycks vittna om här även drabbat oss.

Är det någon som fått hjälp av en vettig poolbyggare som ni kan rekommendera så att vi kan göra klart?
Hej,

Vi har anlitat ett företag som har bytt ut alla rör då samtliga frös sönder, ej anpassade för vinter…

Jag förstår inte riktigt hur ordet våld hamnade i mitt svar, rent misstag och felaktigt.

Nya rör och fix av trappan så att alla badande slipper halka på det andra steget (skev) och kana på ryggen ned.

Tipset om den utomordentliga firman fick vi via folkpool, fråga efter entreprenören Dennis.
 
C Catina skrev:
Ja tack, jag vet. Skönt att det börjar sprida sig. Vi hade också supermycket krångel med honom. Han tog bland annat dubbelt betalt!
C Catina skrev:
Hej! Är det någon som har anlitat Glasfiberpool Stockholm och Anders Hammersborg? Tacksam för svar.//Catina
Hej, jag måste nu fylla på med mer information. Jag var lovad en 30 årig garanti från Polyfaser av Hammersborgs/KAPS Trading. Den har jag aldrig fått. Nu började poolen läcka i slut4et av sommaren pga felinstallerad lampa(Anders). Den poolfirman jag anlitade för att hjälpa mig berättade nu att den poolen jag fått är för sydligare länder där det inte fryser. Anders hade sagt att jag fått en dubbelisolerad förstärkt pool men det är det inte. DVS Polyfaser kan inte ge mig en garanti på poolen. Nordic Pool AB hjälper mig nu åtgärda det som kan. Bor ni nära Stockholm anlita dem istället.
 
  • Ledsen
ia_n
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.