Köket i sommarstugan börjar ta form, men nu kommer det till väggbeklädnad. Jag funderar på att ha frostat glas mellan över- och underskåp, antingen med eller utan belysning bakom.

Någon som har erfarenhet av det och möjligen kan skicka några bilder på hur det blivit? Vore otroligt tacksam!!!
 
limmas det fast eller kör du med silikon? Eller på något annat sätt kanske
 
Hej vi kommer oxå köra med glasskiva mellan skåpen men jag kommer att ha tapet i mellan så man kan byta ibland ;D Malin
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.