Köket i sommarstugan börjar ta form, men nu kommer det till väggbeklädnad. Jag funderar på att ha frostat glas mellan över- och underskåp, antingen med eller utan belysning bakom.
Någon som har erfarenhet av det och möjligen kan skicka några bilder på hur det blivit? Vore otroligt tacksam!!!