hm... är inte rädd för torkandet, tycker det blir det lite överallt i ett kök och, som sagt, kakelfogar är ju inte det roligaste! Vi vill dock sätta upp skivan med fästen, inte limma den. Någon trodde det skulle bli smutsigt bakom skivan då, men någon gång emellanåt måste man väl andå kunna ta ner den och göra den ren?