Gör norska Gjøco bra färg jämfört med t ex svenska Alcro eller Nordsjö? Mitt huvudsakliga bekymmer är allergi och astma. Kan man lita på att Gjøco inte innehåller farliga ämnen? Gjøco-färgen kostar mindre än hälften så mycket som de ledande svenska färgerna, så det är därför jag står och väger mellan de två. Vad har ni för erfarenheter av Gjøco?