P Plupp 433451 #16 Anonym 29 maj 2021 19:33 Plupp 433451 Anonym 29 maj 2021 19:33 #16 vodka, apelsin, persika måltidsdryck.. wasa fruktsoda och is.. hälften av glaset ungefär med vodka
P Plupp 433451 #17 Anonym 29 maj 2021 19:41 Plupp 433451 Anonym 29 maj 2021 19:41 #17 årets första grogg.. Men inte den sista.. Brukar blanda någon med björnbär och sockerdricka.. is..
P Plupp 433451 #18 Anonym 5 jun 2021 22:11 Plupp 433451 Anonym 5 jun 2021 22:11 #18 Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder nästa grogg.. Lapplands rubin.. någon som har en bra gissning?
Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder nästa grogg.. Lapplands rubin.. någon som har en bra gissning?
Jonatan79 #19 Hobbysnickare · Nacka · 24 556 inlägg 5 jun 2021 22:12 Jonatan79 Hobbysnickare Nacka 24 556 inlägg 5 jun 2021 22:12 #19 HB & lingondricka, även en sk Hedlundare
P Plupp 433451 #20 Anonym 5 jun 2021 23:05 Plupp 433451 Anonym 5 jun 2021 23:05 #20 Jonatan79 skrev: HB & lingondricka, även en sk Hedlundare Nej inge lingon Inget HB heller dock vodka
P Plupp 433451 #21 Anonym 5 jun 2021 23:20 Plupp 433451 Anonym 5 jun 2021 23:20 #21 vodka. körsbärsjuice. Sprite..
P Plupp 433451 #22 Anonym 3 sep 2021 21:51 Plupp 433451 Anonym 3 sep 2021 21:51 #22 Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder äntligen en grogg igen.. Denna gång på en läsk som fanns förr men återuppstått..
Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder äntligen en grogg igen.. Denna gång på en läsk som fanns förr men återuppstått..
Jonatan79 #23 Hobbysnickare · Nacka · 24 556 inlägg 3 sep 2021 21:54 Jonatan79 Hobbysnickare Nacka 24 556 inlägg 3 sep 2021 21:54 #23 Zingohojt?
A A-Man_08 #24 Medlem · Stockholm · 9 745 inlägg 3 sep 2021 21:55 A-Man_08 Medlem Stockholm 9 745 inlägg 3 sep 2021 21:55 #24 Maskintok skrev: [bild] äntligen en grogg igen.. Denna gång på en läsk som fanns förr men återuppstått.. Pommac? Loranga?
Maskintok skrev: [bild] äntligen en grogg igen.. Denna gång på en läsk som fanns förr men återuppstått.. Pommac? Loranga?
P Plupp 433451 #25 Anonym 3 sep 2021 21:56 Plupp 433451 Anonym 3 sep 2021 21:56 #25 A Andy78 skrev: Pommac? Loranga? Haiwaoch vodka
P Plupp 433451 #26 Anonym 3 sep 2021 22:15 Plupp 433451 Anonym 3 sep 2021 22:15 #26 Jonatan79 skrev: Zingohojt? Lät som olles grogg i pistvakt
Keiller #27 Husägare · T-län · 4 124 inlägg 4 sep 2021 07:38 Keiller Husägare T-län 4 124 inlägg 4 sep 2021 07:38 #27 Maskintok skrev: [bild] äntligen en grogg igen.. Denna gång på en läsk som fanns förr men återuppstått.. Ser ut som att du groggar på passionsfrukt så jag säger Siddni. Är det en apelsin grogg så är det SYD.
Maskintok skrev: [bild] äntligen en grogg igen.. Denna gång på en läsk som fanns förr men återuppstått.. Ser ut som att du groggar på passionsfrukt så jag säger Siddni. Är det en apelsin grogg så är det SYD.
P Plupp 433451 #28 Anonym 4 sep 2021 07:47 Plupp 433451 Anonym 4 sep 2021 07:47 #28 Keiller skrev: Ser ut som att du groggar på passionsfrukt så jag säger Siddni. Är det en apelsin grogg så är det SYD. Nä det är wasas Haiwa ananas läsk
Keiller skrev: Ser ut som att du groggar på passionsfrukt så jag säger Siddni. Är det en apelsin grogg så är det SYD. Nä det är wasas Haiwa ananas läsk
Keiller #29 Husägare · T-län · 4 124 inlägg 4 sep 2021 08:00 Keiller Husägare T-län 4 124 inlägg 4 sep 2021 08:00 #29 Haiwan brukar ju vara gul, jag tror fotot på groggen är lite mörkt
P Plupp 433451 #30 Anonym 4 sep 2021 08:05 Plupp 433451 Anonym 4 sep 2021 08:05 #30 Keiller skrev: Haiwan brukar ju vara gul, jag tror fotot på groggen är lite mörkt Blev nog lite så med blixten på telefonen.. Och mörkt i rummet
Keiller skrev: Haiwan brukar ju vara gul, jag tror fotot på groggen är lite mörkt Blev nog lite så med blixten på telefonen.. Och mörkt i rummet