P
vodka, apelsin, persika måltidsdryck..
wasa fruktsoda och is.. hälften av glaset ungefär med vodka:cool:(y)
 
  • Gilla
nino
  • Laddar…
P
årets första grogg..
Men inte den sista..
Brukar blanda någon med björnbär och sockerdricka.. is.. (y)
 
P
Ett glas med röd dryck som står på ett träbord, refererat till som "Lapplands rubin".
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

nästa grogg..

Lapplands rubin..
någon som har en bra gissning?
 
HB & lingondricka, även en sk Hedlundare
 
  • Gilla
1
  • Laddar…
P
Jonatan79 Jonatan79 skrev:
HB & lingondricka, även en sk Hedlundare
Nej inge lingon
Inget HB heller dock vodka(y)
 
P
vodka.
körsbärsjuice.
Sprite.. (y):cool:
 
P
Ett glas med gulaktig dryck på ett träbord, kopplat till en klassisk återupplivad läsk.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

äntligen en grogg igen..
Denna gång på en läsk som fanns förr men återuppstått..
 
Zingohojt?
 
  • Gilla
1
  • Laddar…
Maskintok skrev:
[bild]
äntligen en grogg igen..
Denna gång på en läsk som fanns förr men återuppstått..
Pommac?
Loranga?
 
  • Gilla
1
  • Laddar…
P
A Andy78 skrev:
Pommac?
Loranga?
Haiwa(y)och vodka
 
  • Gilla
nino
  • Laddar…
P
Jonatan79 Jonatan79 skrev:
Zingohojt?
Lät som olles grogg i pistvakt:crysmile:
 
Maskintok skrev:
[bild]
äntligen en grogg igen..
Denna gång på en läsk som fanns förr men återuppstått..
Ser ut som att du groggar på passionsfrukt så jag säger Siddni. Är det en apelsin grogg så är det SYD.
 
  • Gilla
1
  • Laddar…
P
Keiller Keiller skrev:
Ser ut som att du groggar på passionsfrukt så jag säger Siddni. Är det en apelsin grogg så är det SYD.
Nä det är wasas Haiwa (y)ananas läsk
 
Haiwan brukar ju vara gul, jag tror fotot på groggen är lite mörkt :D
 
  • Gilla
1
  • Laddar…
P
Keiller Keiller skrev:
Haiwan brukar ju vara gul, jag tror fotot på groggen är lite mörkt :D
Blev nog lite så med blixten på telefonen..
Och mörkt i rummet
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.