Gasen tog slut i Basso dyckert pickan så ny beställdes.
Sökte på MFT 16g 30ml och fick flera träffar.
Idag kom leveransen, men den stämmer inte med den gamla.. "hatten" är annorlunda så den nya passar inte.
Ngn som vet vart det finns att köpa denna modell på gaspatron (Har googlat igen och hittar ingen som stämmer utan det är den levererade som dyker upp och man blir lite förvillad då dom visas både som blå och röd)
Den som levererades har denna hatt, patronen var blå på hemsidan som jag beställde från.. argh.
Det behöver inte vara MFT bara den passar pickan.
Sökte på MFT 16g 30ml och fick flera träffar.
Idag kom leveransen, men den stämmer inte med den gamla.. "hatten" är annorlunda så den nya passar inte.
Ngn som vet vart det finns att köpa denna modell på gaspatron (Har googlat igen och hittar ingen som stämmer utan det är den levererade som dyker upp och man blir lite förvillad då dom visas både som blå och röd)
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Den som levererades har denna hatt, patronen var blå på hemsidan som jag beställde från.. argh.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Det behöver inte vara MFT bara den passar pickan.
Produkter som diskuteras: "dyckert"
Dyckert
Dyckertspikar är särskilt utformade med ett koniskt format spikhuvud, vilket gör att de kan sjunka in i materialet efter infästning. Denna funktion gör att spikhuvudet blir nästan osynligt efter infästning, vilket gör dyckertspikar till ett
Läs mer
richardtenggren
Ingen-gör
· Norrlandet
· 6 615 inlägg
richardtenggren
Ingen-gör
- Norrlandet
- 6 615 inlägg
Bästa svaret
richardtenggren
Ingen-gör
· Norrlandet
· 6 615 inlägg
richardtenggren
Ingen-gör
- Norrlandet
- 6 615 inlägg
Ingen risk, vet inte hur många jag fått byta under renoveringen, känns som de läcker lite när den ligger så har börjat ta ur patronen efter användning.
Locket med röd pil håller alltså bara ”ventilen” markerad med grön pil fixerad, men man får sedan snäppa fast den i patronen så att den blir ansluten.
Locket med röd pil håller alltså bara ”ventilen” markerad med grön pil fixerad, men man får sedan snäppa fast den i patronen så att den blir ansluten.
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden