5 326 läst ·
7 svar
5k läst
7 svar
Gasol Lund med omnejd
Här kanske
http://www.gasolkungen.se/gasol/kristianstad
Kostar 200:- inte mycket billigare än Bauhaus men lite!
http://www.gasolkungen.se/gasol/kristianstad
Kostar 200:- inte mycket billigare än Bauhaus men lite!
Billigt grabbar. Dessutom FINNS det tydligen gasol att köpa.
Här på Gotland fick jag betala 390 kr för en PK5 idag. Dessutom slutsålt nästa överallt, jag fick tag i den näst sista.
Färjan för farligt gods går bara på torsdagar så det blir nog många som inte kan grilla den här veckan..
Här på Gotland fick jag betala 390 kr för en PK5 idag. Dessutom slutsålt nästa överallt, jag fick tag i den näst sista.
Färjan för farligt gods går bara på torsdagar så det blir nog många som inte kan grilla den här veckan..
Klicka här för att svara